Thursday, April 05, 2007

Skamlös

Åhhh vad jag inte håller med någon om någonting över huvud taget i den här shoppingdiskussionen. Här (fjärde stycket) och på flera andra ställen.
Eller jag menar jag håller med om en massa saker som alla (Sisela Lindblom, Linda Skugge, Nina Björk, Isobel Hadley-Kamptz) säger men liksom duh what else is new????

Att döma av debatten väntar boken om konsumismen fortfarande på att bli skriven.

Och så extra irriterande att jag har nåt helt annat att tänka på i dag:
Vänstern i opposition.
Vad tycker ni om vänstern i opposition?
(Skit i vänstern och läs klart Siselas bok i stället kanske ni tycker.)

2 comments:

inanna said...

Hej... Jag skriver till dig för att du varit (och kanske är) en av mina idoler. Fittstim fick mig verkligen att öppna ögonen... läs gärna mitt senaste inlägg och tipsa om det - jag vet att du har många läsare och jag har fått intryck av att du säkert tänker som jag i den här frågan.

Anonymous said...

Jag har verkligen försök att läsa boken, men den är såååå tråkig.